lördag 27 september 2008

Dagens träning

Dagens träning började ungefär vid sextiden med lite balansträning i morgondimman. Sedan blev det lite handstående (som jag inte behärskar än) och jonglering.

Mitt på dagen blev det ett ganska långt pass med simning. Det är inte ofta jag simmar, men det kommer definitivt bli oftare. Simningen bestog bl a av att simma 25-meterslängder genom att bara använda ett ben eller en arm. Den typen av träning var väldigt krävande, samtidigt känndes den skonsam för kroppen, utmärkt rehab.

Sedan lyckades jag sova i två timmar och efter det, vid 20-21 blev det ett bra utomhusträningspass för överkroppen (inklusive mage och rygg), lite balansträning blev det också. När jag kom in blev det stretching och ett bad i kallvatten. Mer om kalla bad senare.

Inga kommentarer: