fredag 19 december 2008

Juluppdatering

Jullov = Mer träning.

Under jullovet har jag flera mål. Jag vill lära mig att stå på händer en lång stund, jag har övat ganska mycket på det men det händer väldigt lite, men nu kör jag en hårdsatsning på det, ska öva på det varje morgon, dag och kväll. Jag har även tänkt lära mig att jonglera med fyra bollar en längre stund, jag ska bara hitta den sista bollen som gömmer sig, träning tre gånger per dag där också. Sen har jag massor av småmål, balansträning på rails varje dag och finslipning av rollen t.ex. Jag skulle gärna starta ett nytt parkourforum nu när le-parkour.se inte håller någon högre klass, det blir dock svårt när jag inte har några programeringskunskaper, betalningen vet jag inte heller hur den ska lösas, men jag ska se om jag kan göra något åt saken.

Jag har slått i mitt högra knä otroligt mycket den senaste tiden, fyra gånger på fyra dagar eller något, alla så hårt att jag fick grimaschera bort det i någon minut för att sedan fortsätta.

Äntligen är bygget på den lokala skolan klart, nu kan jag träna cat balance på railen som de stängde in. Dessutom byggde de en möjlighet till en fin kong-press, men jag är inte redo för den än, om man hoppar för långt så blir det en krash ner i en trång trappa med väggar på sidorna.

Inga kommentarer: